Helix Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Helix Forum

Ordet är fritt
 
HemHem  PortalPortal  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Jag drar och flyger, häng på vettja

Gå ner 
+6
Hemberg
Per
Peter L
Niklas
Stefan
bernt
10 posters
Gå till sida : Föregående  1 ... 11 ... 18, 19, 20
FörfattareMeddelande
Nisalk
Gäst




Jag drar och flyger, häng på vettja - Sida 20 Empty
InläggRubrik: Sv: Jag drar och flyger, häng på vettja   Jag drar och flyger, häng på vettja - Sida 20 Emptylör apr 16, 2011 9:37 am

Ser bra ut. En mjukstart. 1500m blåtermik med grön styrka och 15 knop på 1000m västlig riktning. Åker om en timme jag. Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Nisalk
Gäst




Jag drar och flyger, häng på vettja - Sida 20 Empty
InläggRubrik: Sv: Jag drar och flyger, häng på vettja   Jag drar och flyger, häng på vettja - Sida 20 Emptylör apr 16, 2011 6:28 pm

Tack för en go dag gubbar och tjejer Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Stöpabon
Gäst




Jag drar och flyger, häng på vettja - Sida 20 Empty
InläggRubrik: Sv: Jag drar och flyger, häng på vettja   Jag drar och flyger, häng på vettja - Sida 20 Emptylör apr 16, 2011 7:28 pm

Detsamma! Men du har väl inte börjat se dubbelt Question
Till överst på sidan Gå ner
Niisalk
Gäst




Jag drar och flyger, häng på vettja - Sida 20 Empty
InläggRubrik: Sv: Jag drar och flyger, häng på vettja   Jag drar och flyger, häng på vettja - Sida 20 Emptylör apr 16, 2011 7:42 pm

Jo kanske, trodde de va rdödvin jag fick men det kanske va rödsprit.........nä nu hoppar jag i mjölktanken med en kall öl istället:D
Till överst på sidan Gå ner
Stefan

Stefan


Antal inlägg : 133
Join date : 09-03-15
Ort : Karlstad

Jag drar och flyger, häng på vettja - Sida 20 Empty
InläggRubrik: Sv: Jag drar och flyger, häng på vettja   Jag drar och flyger, häng på vettja - Sida 20 Emptylör apr 16, 2011 8:37 pm

Ja det var trevligt Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
bernt

bernt


Antal inlägg : 625
Join date : 09-03-15

Jag drar och flyger, häng på vettja - Sida 20 Empty
InläggRubrik: Sv: Jag drar och flyger, häng på vettja   Jag drar och flyger, häng på vettja - Sida 20 Emptylör apr 16, 2011 8:55 pm

Stefan skrev:
Ja det var trevligt Very Happy

Samma här; tack för en trevlig dag. men f-n vad ringrostig man är. Tror jag gjorde 5 bomstarter innan jag kom i väg. 3 är dokumenterade men bara för mig Embarassed
Har laddat ner GoPro och ser till min häpnad att det inte hackar någonstans. Hmm...måste varit på nån knapp. Ska dra in den i Avid får vi se. Ska prova båd NTSC och PAL.
Till överst på sidan Gå ner
Pohlman
Gäst




Jag drar och flyger, häng på vettja - Sida 20 Empty
InläggRubrik: Sv: Jag drar och flyger, häng på vettja   Jag drar och flyger, häng på vettja - Sida 20 Emptymån apr 18, 2011 10:14 pm

Onsdag= Tosseberg, Torsdag= Tosseberg, Söndag= Branäs,
Till överst på sidan Gå ner
Cloud66
Gäst




Jag drar och flyger, häng på vettja - Sida 20 Empty
InläggRubrik: Sv: Jag drar och flyger, häng på vettja   Jag drar och flyger, häng på vettja - Sida 20 Emptyons apr 20, 2011 8:44 pm

Det var fint som fn på Tosse idag. Lätt att starta och stora blåsor att kurva i. Gött Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Peter L

Peter L


Antal inlägg : 626
Join date : 09-03-18
Ort : Stenungsund, i Bohuslän

Jag drar och flyger, häng på vettja - Sida 20 Empty
InläggRubrik: Ny inbjudan   Jag drar och flyger, häng på vettja - Sida 20 Emptytor apr 21, 2011 9:35 am

Utan att besvära läsarna med detaljer, vill jag nämna, att jag gjorde två perfekt tajmade starter och flyg på söndag och tisdag. Idag blir det nog en liten(?) videotest på hemmaberget. Det ser ut att bli läge för Lilla Edet på tisdag enligt yr.no, och denna gång inte i sned vind utan klockrent på hanget.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.flightlog.org/fl.html?l=1&a=28&user_id=2086
Sponsored content





Jag drar och flyger, häng på vettja - Sida 20 Empty
InläggRubrik: Sv: Jag drar och flyger, häng på vettja   Jag drar och flyger, häng på vettja - Sida 20 Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Jag drar och flyger, häng på vettja
Till överst på sidan 
Sida 20 av 20Gå till sida : Föregående  1 ... 11 ... 18, 19, 20
 Liknande ämnen
-
» Jag drar och flyger 2011 - häng på!
» Jag drar och flyger 2012 - Häng på vet ja!
» jag drar och flyger paramotor
» DUNDERÅSEN nordosthang
» Vem flyger i mitt revir?!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Helix Forum :: Ordet är fritt-
Hoppa till: