Helix Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Helix Forum

Ordet är fritt
 
HemHem  PortalPortal  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 YVÄSKYLA FINLAND

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
bernt

bernt


Antal inlägg : 625
Join date : 09-03-15

YVÄSKYLA FINLAND Empty
InläggRubrik: YVÄSKYLA FINLAND   YVÄSKYLA FINLAND Emptytis maj 10, 2011 12:55 am

Tjabba. Träffade Mika i Karlstad i kväll. Han är sig lik. Bogserar och flyger lika mycket som förr. Bestämde att jag ska hälsa på hos honom och hans klubb första helgen i juli. De har en "distanshelg" då som går ut på att få så många, både rävar och blåbär, som möjligt i luften. De har ju grymt bra erfarenhet av bogserstartmetoden så jag känner mig rätt trygg med det.
Någon som är intresserad av att hänga på? Vi skulle kunna samordna det med transport å så...
bernt.
Till överst på sidan Gå ner
Peter L

Peter L


Antal inlägg : 626
Join date : 09-03-18
Ort : Stenungsund, i Bohuslän

YVÄSKYLA FINLAND Empty
InläggRubrik: Sv: YVÄSKYLA FINLAND   YVÄSKYLA FINLAND Emptyons maj 11, 2011 12:17 pm

bernt skrev:
De har ju grymt bra erfarenhet av bogserstartmetoden så jag känner mig rätt trygg med det.
Någon som är intresserad av att hänga på? Vi skulle kunna samordna det med transport å så...
bernt.

Du har det bra, du, som inte behöver frukta det finska mygghelvetet, eftersom du är värmläning.
Men jag för min del skulle snarare rekommendera en kortare tur till Hemsedal, där det också är s.k. fri luft och trevliga vyer i bergsmiljö...
Till överst på sidan Gå ner
http://www.flightlog.org/fl.html?l=1&a=28&user_id=2086
bernt

bernt


Antal inlägg : 625
Join date : 09-03-15

YVÄSKYLA FINLAND Empty
InläggRubrik: Sv: YVÄSKYLA FINLAND   YVÄSKYLA FINLAND Emptyons maj 11, 2011 1:53 pm

Du har det bra, du, som inte behöver frukta det finska mygghelvetet, eftersom du är värmläning.
Men jag för min del skulle snarare rekommendera en kortare tur till Hemsedal, där det också är s.k. fri luft och trevliga vyer i bergsmiljö...[/quote]

Jag tänker flyga, inte grilla bounce
Till överst på sidan Gå ner
Peter L

Peter L


Antal inlägg : 626
Join date : 09-03-18
Ort : Stenungsund, i Bohuslän

YVÄSKYLA FINLAND Empty
InläggRubrik: Dygnet har 24 timmar   YVÄSKYLA FINLAND Emptyons maj 11, 2011 5:33 pm

bernt skrev:
Jag tänker flyga, inte grilla bounce
Till överst på sidan Gå ner
http://www.flightlog.org/fl.html?l=1&a=28&user_id=2086
bernt

bernt


Antal inlägg : 625
Join date : 09-03-15

YVÄSKYLA FINLAND Empty
InläggRubrik: Sv: YVÄSKYLA FINLAND   YVÄSKYLA FINLAND Emptytis jun 28, 2011 2:10 pm

Lägger ner finlandsturen. Kallfront på sydgående med regn lördag em och natt och blåsigt söndga måndag. Åker till Rönnberg och ligger stand by om det blir flyg på hemmaplan. Jag har ingen dator där så slå gärna en pling om ni är på G.
Onsdga-torsdag ser ju möjlig ut för Hösås och söndag för Åsteby om det vore lite mindre vind.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





YVÄSKYLA FINLAND Empty
InläggRubrik: Sv: YVÄSKYLA FINLAND   YVÄSKYLA FINLAND Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
YVÄSKYLA FINLAND
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» FINLAND 2012 häng på vet ja!
» Jag drar och flyger 2012 - Häng på vet ja!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Helix Forum :: Ordet är fritt-
Hoppa till: