Helix Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Helix Forum

Ordet är fritt

HemHem  PortalPortal  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

Brucan till Advance!

Gå ner 
FörfattareMeddelande
XC
Gäst

Brucan till Advance! Empty
InläggRubrik: Brucan till Advance!   Brucan till Advance! Emptytor feb 18, 2010 3:35 pm

För den som gillar handling och "agila" vingar är detta intressant, skulle jag tro.

BG var ju med och grundade Ozone och låg bakom designen av den omtalade Octanen, en referenspunkt för många när det gäller ffa handling. Ozone har ju försökt hålla kvar vid konceptet lekfulla skärmar med flyglägje och har också återkommit med en acroskärm med namnet Octane i.

Airwaveskärmarna har ju, vad jag förstår av vad jag läst Smile ska tilläggas, präglats mycket av just handling, sportiga skärmar sas.

Jag vet inte hur Advance står sig rörande detta idag men när Sigma4:an var ute så var den ett benchmark för andra fabrikanter när det gäller just lekfullhet och handling. En roll som ju sedan togs över av just Octanen. Eftersom jag fick en sådan kick av efter att ha testat en Sigma 4 var jag rätt het på Sigma 5:an när den kom. Men recentionerna blev inte så lysande. Det verkade inte som om man lyckats leva upp till föväntningarna fullt ut vs Sigma 4:an. Vet inte hur det är med efterföljarna, men inte har det stått så mycket i dessa, eller (jag kan inte säga att jag följt det så mycket, men jag tycker att jag borde läst mer än vad jag gjort om dem).

Andra har det då stått mer om, t ex Aspen 2, Niviuks skärmar och andra.

För en annan som gillar just det sportiga i skärmarna blir kanske Advance något att hålla ögonen öppna för framöver.
Till överst på sidan Gå ner

Brucan till Advance!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Spörsmål om anledningen till "suget" in till lågtryckscentrum
» Till Salu
» Till Södern i OKTOBER
» Dags för en ny ramp på Tosse?
» Flygdepression

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet