Helix Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Helix Forum

Ordet är fritt
 
HemHem  PortalPortal  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Åsteby -Smögen

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Niisalk
Gäst




Åsteby -Smögen Empty
InläggRubrik: Åsteby -Smögen   Åsteby -Smögen Emptyons feb 16, 2011 10:32 pm

Nu har jag lagt in fotbollsplanen på Smögen som landning inför vårens distans från Åsteby. Det är inte så viktigt att flyga långt för egot´s skull men det skulle va en kul grej att ta skärmen till Smögen istället för bilen. Är nog bara fortfarande fashionerad av att man kan resa över land och rike med några snören och ett tygstycke helt utan hjälp av motor. Coolt. Så, hämtar du upp mig i så fall Peter? För det är så krångligt att ta sig hem och blir det för krångligt, ja då skiter jag i det.... rendeer
Till överst på sidan Gå ner
Peter L

Peter L


Antal inlägg : 626
Join date : 09-03-18
Ort : Stenungsund, i Bohuslän

Åsteby -Smögen Empty
InläggRubrik: Re: Åsteby-Smögen   Åsteby -Smögen Emptyons feb 16, 2011 11:46 pm

Niisalk skrev:
Nu har jag lagt in fotbollsplanen på Smögen som landning inför vårens distans från Åsteby. Det är inte så viktigt att flyga långt för egot´s skull men det skulle va en kul grej att ta skärmen till Smögen istället för bilen.
Så, hämtar du upp mig i så fall Peter? För det är så krångligt att ta sig hem och blir det för krångligt, ja då skiter jag i det....
Jag satsar två hundralappar på att du inte kan flyga från Åstebyhöjden till Sotenäs kommun i vår eller i år. Satsar du en hundring emot?
Om du bevisligen landar inom Sotenäs kommun, så får de två hundralapparna ingå i(eller dras av från) bensinpengarna för hämtningen, vilken jag givetvis ställer upp med.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.flightlog.org/fl.html?l=1&a=28&user_id=2086
Niisalk
Gäst




Åsteby -Smögen Empty
InläggRubrik: Sv: Åsteby -Smögen   Åsteby -Smögen Emptytor feb 17, 2011 10:07 am

Va, bra, transport mot bensinpengar tar jag tacksamt emot. Däremot kan jag inte ingå ett vad. Ett vad, en tävling, ett krav, en prestation, en förväntan funkar inte för mig. Det här var ju inte tänkt som ett rekord, något som ska mätas eller registreras, mäta kuk etc. Däremot är det en trevlig utflykt. Sol, fluffiga moln, gröna gräsmattor, runda vackra berg och böljande blått hav. En vacker totalupplevelse. Cool
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Åsteby -Smögen Empty
InläggRubrik: Sv: Åsteby -Smögen   Åsteby -Smögen Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Åsteby -Smögen
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Jag drar och flyger 2012 - Häng på vet ja!
» Jag drar och flyger, häng på vettja

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Helix Forum :: Ordet är fritt-
Hoppa till: