Helix Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Helix Forum

Ordet är fritt
 
HemHem  PortalPortal  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Köp och köp, jag hör inget annat än köp

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Niklas




Antal inlägg : 128
Join date : 09-03-15

Köp och köp, jag hör inget annat än köp Empty
InläggRubrik: Köp och köp, jag hör inget annat än köp   Köp och köp, jag hör inget annat än köp Emptysön jan 29, 2012 10:51 pm

Kollar skärmar igen. Uturn Passion verkar förbaskat bra för en EN-C och är nog ett ganska vettigt val, fast då kan jag ju lika gärna fortsätta att flyga GTOn känns det som.

Boom X, IcePeak 6 ligger tillsammans med Enzo i topp i PWC trots att de har AR under 7, och är enligt uppgift tänkt som både xc och comp

Enzo flygs av många och får fina plceringar men har AR 7.55 och är tänkt som ren comp

Stratus Core med 7.7 i AR känns också mkt

Så lite sugen är jag alt på en Boom X då sidorförhållandet inte är direkt större än GTOn, men den verkar ha grym prestanda....duger ju att flyga XC över granskogarna med. Ska försöka låta bli att köpa en. Intressant att se om jag klarar det. What a Face
Till överst på sidan Gå ner
bernt

bernt


Antal inlägg : 625
Join date : 09-03-15

Köp och köp, jag hör inget annat än köp Empty
InläggRubrik: Sv: Köp och köp, jag hör inget annat än köp   Köp och köp, jag hör inget annat än köp Emptymån jan 30, 2012 2:44 am

Niklas skrev:

Så lite sugen är jag alt på en Boom X då sidorförhållandet inte är direkt större än GTOn, men den verkar ha grym prestanda....duger ju att flyga XC över granskogarna med. Ska försöka låta bli att köpa en. Intressant att se om jag klarar det. What a Face

Ähh, för tusan Niklas, unna dig något nu för en gångs skull :-)
Till överst på sidan Gå ner
Niklas




Antal inlägg : 128
Join date : 09-03-15

Köp och köp, jag hör inget annat än köp Empty
InläggRubrik: Sv: Köp och köp, jag hör inget annat än köp   Köp och köp, jag hör inget annat än köp Emptymån jan 30, 2012 10:19 am

Bra Bernt, du har fan rätt. Eftersom jag har 11 år gamla Dressman kalsonger med sönderfransade resorer, så är det fan inte mer än rätt. Jag får sälja nåt skit så jag kan köpa en. Det är bra med två skärmar. En hot och en lite snällare när det fetar i rejält. Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
bernt

bernt


Antal inlägg : 625
Join date : 09-03-15

Köp och köp, jag hör inget annat än köp Empty
InläggRubrik: Sv: Köp och köp, jag hör inget annat än köp   Köp och köp, jag hör inget annat än köp Emptytor aug 09, 2012 10:11 pm

Köp å köp, jag hör inget annat. Och nu vill jag köpa mig en magnetlåst kameraupphängning för underseglet i skärmen men hittar inte var den säljs. Vad var det för adress Anders? Eller hur var det nu, hade du en extra för försäljning?
Till överst på sidan Gå ner
Anders




Antal inlägg : 66
Join date : 10-03-19
Age : 45
Ort : Avika

Köp och köp, jag hör inget annat än köp Empty
InläggRubrik: Sv: Köp och köp, jag hör inget annat än köp   Köp och köp, jag hör inget annat än köp Emptyfre aug 10, 2012 9:42 am

tyvärr ingen extra över. det som står på magnet fästet är ACRO-ZONE.com.
Har tittat lite själv men verkar vara svårt med affärer att köpa på.
av egen erfarenhet av de små korta filmer jag har så blir det ganska tråkiga bider på en pilot och en massa skog
kanske ändrar sig om man flyger riktigt högt eller om man flyger acro.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Köp och köp, jag hör inget annat än köp Empty
InläggRubrik: Sv: Köp och köp, jag hör inget annat än köp   Köp och köp, jag hör inget annat än köp Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Köp och köp, jag hör inget annat än köp
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Helix Forum :: Ordet är fritt-
Hoppa till: