Helix Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Helix Forum

Ordet är fritt
 
HemHem  PortalPortal  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Gratis GPS tracking för Android och Iphone

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Niiisalk
Gäst




Gratis GPS tracking för Android och Iphone  Empty
InläggRubrik: Gratis GPS tracking för Android och Iphone    Gratis GPS tracking för Android och Iphone  Emptytis mar 15, 2011 10:39 pm

Jag har laddat ned Glympse från androidmarket. Den var otroligt enkel. Bara starta upp och skicka till de man vill via sms eller mail, så kan man följa varandras flyg via karta i dator eller mobiltelefon. När man landat så trycker upphämtarbilen bara på en knapp så visar telefonen vägen till piloten. Jag kör den idag på en HTC Desire Z, men det känns lite lockande att köra den på en android surfplatta, motorola ska tydligen ha gjort en med både trycksensor, gps, och g-sensor, så man kan ju lätt tänka sig att det kommer fina flyg/instrument-program till den snart. Men det är ju inte fel att ha en lite större karta med pluppar där man ser flygpolarna heller. Nu finns äntligen den lösningen att få till mobilen som jag och Peter Jonasson försökte få till för 12 år sedan, med 2-metersradio och interface att koppla till gps. Kostade multum och bidde aldrig färdigt. Nu gratis och klart. Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
 
Gratis GPS tracking för Android och Iphone
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Flygkartor

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Helix Forum :: Ordet är fritt-
Hoppa till: