Helix Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Helix Forum

Ordet är fritt

HemHem  PortalPortal  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

Paramotorstöllen i Arvika

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
FBI
Gäst

Paramotorstöllen i Arvika Empty
InläggRubrik: Paramotorstöllen i Arvika   Paramotorstöllen i Arvika Emptymån maj 31, 2010 9:42 am

youtube.com/watch?v=I3_4pu6yOmM

Snygg lågflygning Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
XC
Gäst

InläggRubrik: Sv: Paramotorstöllen i Arvika   Paramotorstöllen i Arvika Emptymån maj 31, 2010 4:58 pm

Jag måste ha läst baklänges först för jag trodde det var från 1 m till 260 m på 10 sekunder. DET hade varit imponerande! Särskilt med en tung järnklump på ryggen.

Basketball
Dumsmart
Gäst

InläggRubrik: Sv: Paramotorstöllen i Arvika   Paramotorstöllen i Arvika Emptymån maj 31, 2010 5:10 pm

Det värsta är att det är både imponerande fränt och idiotiskt hjärndött på samma gång. Eller det är roligt när det går bra och idiotiskt när det inte går bra. Very Happy
bernt

bernt

Antal inlägg : 625

InläggRubrik: Sv: Paramotorstöllen i Arvika   Paramotorstöllen i Arvika Emptytis jun 01, 2010 12:40 am

Det bor en ängel i mitt rum
Det bor en annan i min kropp
Det bor en ande vid min fot

En ängel är ett andeväsen, som förekommer till största delen inom de monoteistiska abrahamitiska religionernajudendom, kristendom och islam, och vars uppgift är att tjäna Gud. Oftast förekommer de i de tre religionernas respektive heliga skrifter som budbärare mellan människorna och Gud, men de är även beskrivna som väktare, rådgivare, domare och krigare. Läran om änglar heter Angelologi.

Tur och otur är händelser som – baserat på tro eller vidskeplighet – uppfattas som ödesbestämda, trots att de utifrån sett är slumpmässiga. En person som det går bra för kan sägas ha tur, särskilt om sannolikheten för att det skulle gå bra var låg. Omvänt om det går dåligt kallas det otur.
Begreppet tur används ibland för att missunnsamt beskriva välförtjänt framgång, för att förminska den.
Enligt vissa skrock kan man påverka sin tur. Det finns många olika föremål som sägs bringa tur med sig, såsomfyrklöver, hästskor och hartassar.
"Tur är den skickliges belöning" är ett välkänt ordspråk.
Hemberg

Hemberg

Antal inlägg : 192

InläggRubrik: Sv: Paramotorstöllen i Arvika   Paramotorstöllen i Arvika Emptytis jun 01, 2010 12:51 am

För fan, lite mer marginal än det där kan man väl ha i alla fall.
Hehehe
Gäst

InläggRubrik: Sv: Paramotorstöllen i Arvika   Paramotorstöllen i Arvika Emptytis jun 01, 2010 10:30 pm

Med ett sjunk på 25 m/s, så räcker det väl med 2,5m marginal. Man får väl va med lite med bromshandtagen och inte slöflyga. Är väl inget klänningsyndikat vi är med i heller:D
Anders

Antal inlägg : 66

InläggRubrik: Sv: Paramotorstöllen i Arvika   Paramotorstöllen i Arvika Emptyons jun 02, 2010 9:21 pm

Ett forum som handlar om mig smickrande affraid
No flyer
Gäst

InläggRubrik: Sv: Paramotorstöllen i Arvika   Paramotorstöllen i Arvika Emptyons jun 02, 2010 9:33 pm

Mkt smickrande, och coolt Cool
XC
Gäst

InläggRubrik: Sv: Paramotorstöllen i Arvika   Paramotorstöllen i Arvika Emptyons jun 02, 2010 11:47 pm

Vad är smartast att ha ett gäng av i selen?
Fyrklöver, hästskor eller hartassar?

SMSa in ditt svar och få chansen att vinna en skärm med 3D-effekt!! cheers
bernt

bernt

Antal inlägg : 625

InläggRubrik: Sv: Paramotorstöllen i Arvika   Paramotorstöllen i Arvika Emptytor jun 03, 2010 1:47 pm

XC skrev:

SMSa in ditt svar och få chansen att vinna en skärm med 3D-effekt!! cheers

Vad är det för Deffekter, kan man lag dem själva?? cheers
stöllen
Gäst

InläggRubrik: Paramotorstöllen i Arvika   Paramotorstöllen i Arvika Emptytor jul 15, 2010 3:29 pm

Nu är det Arvikafestivalen och jag tänker flyga bara det är flygbart kom hit om ni vill så flyger vi lite över festivalen sen kan man ju alltid dra en tur fritt luftrum och fri höjd. afro
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Paramotorstöllen i Arvika   Paramotorstöllen i Arvika Empty

Paramotorstöllen i Arvika
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Arvika 100 år
» Ny vacker film från Arvika KING of the Cops