Helix Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Helix Forum

Ordet är fritt
 
HemHem  PortalPortal  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 teneriffa

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Anders




Antal inlägg : 66
Join date : 10-03-19
Age : 45
Ort : Avika

teneriffa Empty
InläggRubrik: teneriffa   teneriffa Emptytor dec 22, 2011 11:46 pm

Hallå alla efter 4 dars letande så hittade jag till slut några skärmar i luften där jag borde letat först naturligtvis
på lä sidan av.ön. ett flyg i1timma sen var jag nöjd för idag tog några riktigt smöriga blåsor och även en del orvar blåsor som ej var lika roliga. Var ganska skakig efter flera månaders uppehåll ska påt igen i möra. Får se då om inte primiärturen gjort sitt. Höll på att glömma när jag landat och gick mot start såg jag en kille som inte nådde landningen. landade i byn på en gata mellan husen och la skärmen runt en lyxstolpe men han såg oskadd ut.
Till överst på sidan Gå ner
bernt

bernt


Antal inlägg : 625
Join date : 09-03-15

teneriffa Empty
InläggRubrik: Sv: teneriffa   teneriffa Emptyfre dec 23, 2011 1:09 am

Anders skrev:
Hallå alla efter 4 dars letande så hittade jag till slut några skärmar i luften där jag borde letat först naturligtvis
på lä sidan av.ön. ett flyg i1timma sen var jag nöjd för idag tog några riktigt smöriga blåsor och även en del orvar blåsor som ej var lika roliga. Var ganska skakig efter flera månaders uppehåll ska påt igen i möra. Får se då om inte primiärturen gjort sitt. Höll på att glömma när jag landat och gick mot start såg jag en kille som inte nådde landningen. landade i byn på en gata mellan husen och la skärmen runt en lyxstolpe men han såg oskadd ut.


Gött!!! Blir lite smått avundsjuk. Här är grått ända till backen.
Tack för rapporten och ha en trevlig julhelg.

bernt
Till överst på sidan Gå ner
 
teneriffa
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Helix Forum :: Ordet är fritt-
Hoppa till: