Helix Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Helix Forum

Ordet är fritt
 
HemHem  PortalPortal  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Solskärmarna

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Niklas




Antal inlägg : 128
Join date : 09-03-15

Solskärmarna Empty
InläggRubrik: Solskärmarna   Solskärmarna Emptysön nov 06, 2011 1:02 pm

Hoppas ni alla som är medlemmar fått den inbjudan som Hjalmarsson skickat ut och kan komma till årsmötet i morgon. Jag tänker föreslå att de som ställer upp som styrelse belönas/motiveras med en yttre belöning på något sätt. Om klubben gör en klubbresa till våren, så åker styrelsen och/eller de som agerar arrangör till subventionerat pris. Välkomna i styrelsen:)
Till överst på sidan Gå ner
bernt

bernt


Antal inlägg : 625
Join date : 09-03-15

Solskärmarna Empty
InläggRubrik: Sv: Solskärmarna   Solskärmarna Emptymån nov 07, 2011 1:36 am

Niklas skrev:
Hoppas ni alla som är medlemmar fått den inbjudan som Hjalmarsson skickat ut och kan komma till årsmötet i morgon. Jag tänker föreslå att de som ställer upp som styrelse belönas/motiveras med en yttre belöning på något sätt. Om klubben gör en klubbresa till våren, så åker styrelsen och/eller de som agerar arrangör till subventionerat pris. Välkomna i styrelsen:)

Niklas, jag har inte med saken att göra men måste ändå säga en sak: Nu börjar det likna nånting, bra jobbat!!! Respekt till er alla som försöker göra något.
Till överst på sidan Gå ner
 
Solskärmarna
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Helix Forum :: Ordet är fritt-
Hoppa till: